Участь в семінарі "Стоп булінг" в рамках проєкту #школа_без_булінгу
Досить цікавим відбувся семінар "Стоп булінг" в рамках проекту #школа_без_булінгу в якому представником від школи стала шкільний психолог (Десятнюк А.В.)
Приємним є те, що стираються кордони між службами психологів, педагогів в школі та правоохоронними органами з питань партнерства. Те, що насилля є - факт, що його викорінити повністю не вдасться - факт. Але ключовим залишається те, що при належному реагуванні на всі прояви та випередженні в майбутньому - ми допоможемо створити ті безпечні умови для здобувачів освіти, що хочеться для своїх дітей. Адже, дійсно "чужих" дітей не буває. В них ще не має того досвіду й сформованих механізм комунікації, що є в арсеналі дорослих. І на дорослих покладена місія берегти, піклуватися та виховувати.
Тим, чим би хотілося поділитися:
?? Булерами, їх жертвами стають не за 1день. Завжди є ланцюжок причин і наслідків.
?? Реагування має бути постійним, і формального шаблону немає. Все індивідуально.
?? Лише кооперація: школа-дитина-батьки дає результати.
?? Покарати винних - не вихід. Вчасно попросити/надати допомогу - збільшує шанси на успіх.
?? Від булінгу страждають не лише діти. Діти вдома і діти в школі - не одні і ті ж..Тут також місце для роздумів і роботи
?? Гаджети - не лише розваги та навчальний інструмент, все частіше ми бачимо результати невидимих ворогів там.
?? Коли діти сваряться між собою ми можемо це побачити і втрутитися, коли це переноситься в мережу - ми побачимо лише наслідки.
?? Не все булінг, що є в стінах школи. Але дуже часто те, що виходить за її межі, мало поштовх ще там.
?? Регулювання може бути під впливом, законом та мирним. Тут ще є вибір.
?? Останнє слово за висновком суду. Тут відповідальність за законом.
?? Батьківська любов та здоровий контроль - обов'язок батьків. Школа може допомогти, але не заповнить упущене іншими.